RSS

(Wel)Come into my world

27 Apr

Nimic nu are un gust mai bun decat amestecul de mancaruri savuroase, asezonate cu  momente speciale. incredibile si, evident, decorate cu muzica interesanta. Un platou apetisant, delicios pe alocuri si intepator datorita picanteriilor strecurate printre ingrediente. Si asta nu pentru ca e sarbatoare. Ci pur si simplu pentru ca exista timp, dorinta si disponibilitate sa petreci cu cei care merita si conteaza. Viata nu e “roza”, nici purpurie…Dar are o tenta de mov-verzui.

Admonestata sa nu mai dau verdicte sau sa fac presupuneri ( ca nu ii sade bine unui  jurnalist), voi prezenta  faptele asa cum sunt ele.  Adica, nu exista sarbatoare in care romanii sa nu alerge de la supermarket la piata si inapoi, in care sa nu se gaseasca o minte “creata” care sa inventeze mesajele de trimis “in masa”, depersonalizand relatiile interpersonale. Sau “spectacole” create de pomeni , cozi si ingramadeli la biserica. Evident, partile frumoase sunt inzecit mai bune. Noroc ca asta face diferenta.  Asta pentru ca azi e sarbatoare si nu se poate neglija un  eveniment de o asemenea amploare din calendarul crestin ortodox.

Revenind la inceputul aromat al postului, ideea de baza era sa “trantesc” si eu cateva condimente in platoul sezonului : muzica pentru sufletele noastre. Am (re)descoperit cateva      cantece pe care nu le pot tine doar pentru mine. Sa la savurati!

 
3 Comments

Posted by on April 27, 2008 in Music, Social

 

3 responses to “(Wel)Come into my world

  1. MihaiR

    April 27, 2008 at 9:24 pm

    Wow,am onoarea sa dau primul comm la cel mai nou articol.Ma bucur ca ti-ai gasit timp sa scrii :)Acum despre articol: Ai dreptate…trebuie sa privim partea frumoasa a lucrurilor,si sa nu dam o mare atentie “ingredientelor intepatoare/amare” ale unor evenimente…ale vietii.Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fim “visatori” mereu,pentru ca exact cum ai spus si tu,viata nu e nici roz,nici purpurie….e undeva la mijloc (asta daca nu esti un om al extremelor).Exista si “ingrediente” dulci….altele amare.Asa e “condimentata” viata…Sper ca fac si eu parte din “platoul” asta(nu doar al sezonului),si ca te-am “indulcit” in ultimele saptamani(asa cum faci tu,de cand te-am cunoscut)… te-am pupat DULCE de tot! 🙂

     
  2. un_domn

    April 28, 2008 at 6:34 am

    Foarte frumos ce ne ai scris.
    Iti multumim foarte mult pentru aceste condimente.
    A meritat asteptarea si noptile pierdute pe blogul tau asteptand sa apara ceva nou.:)
    Ce tot vorbesti acolo?Parerea mea?VIATA E ROZ.Depinde cum o imbraci tu.
    asa ca…imbrac-o in roz….SI O SA FIE ROZ!
    Dar ai grija sa nu o imbraci prea gros ca te sufoca si nici prea subtire ca te arunca in/la pat.
    Cred ca si eu trebuie sa i mai pun ceva haine…ca prea ma arunca numai la pat…
    inca odata MULTUMESC pentru ce ai scris,foarte frumos,in ton cu sarbatoarea care tocmai a trecut si nu in ultimul rand in ton cu gandurile tale bune.
    MULT SUCCES.

     
  3. raluci

    May 4, 2008 at 7:10 pm

    a postat piciulica meu pe blog! si la mai multe posturi….

     

Leave a comment